הדרך הבטוחה למשכנתא נוחה

ייעוץ משכנתא בכפר סבא ורעננה

Home » מאמרים » ייעוץ משכנתא בכפר סבא ורעננה
יעוץ משכנתא בכפר סבא ורעננה

מחפשים יועץ משכנתא ברעננה או יועץ משכנתא בכפר סבא? אם לא, כדאי מאוד שכן. משכנתא היא אחת ההחלטות הכלכליות החשובות ביותר בחייו של אדם או משפחה. כל החלטה חשובה המשפיעה על חיינו ועוד לטווח ארוך חייבת להתבצע אחרי שיש לנו ידע מעמיק בנושא. לא נוכל להיות בעלי ידע  רחב בכל נושא, רובנו לא עוסקים בתחום הפיננסי ובפרט בנושא המימון ,לכן ניקח אדם מקצועי בעל ידע, ניסיון והבנה מעמיקה שיתן לנו שירות של ייעוץ משכנתא בכפר סבא ורעננה.

למה יועץ משכנתא ברעננה / יועץ משכנתא בכפר סבא?

ישנו מגוון רחב של מסלולים וחשוב שמישהו יעניק לכם ייעוץ משכנתא ברעננה / ייעוץ משכנתא בכפר סבא שיכווין אתכם למסלול אשר יתאים לכם ביותר.

מה לא לעשות? לבדוק דירה ובטוח לא לחתום על חוזה לפני שבודקים האם וכמה משכנתא תקבלו .

מה כן לעשות? לבדוק את מצבכם הפיננסי, את סך ההון העצמי ואת יכולת ההחזר שלכם.

הגורמים המשפיעים על גובה ההחזר החודשי:

גובה המשכנתא

ככל שסכום המשכנתא גבוה יותר, התשלום החודשי יהיה גבוה יותר. לכן, ככל שההון העצמי גבוה יותר, התשלום החודשי של משכנתא נמוך יותר.

היחס בין סכום המשכנתא לשווי הדירה יועץ משכנתא בכפר סבא ורעננה

ככל שאחוז המשכנתא ממחיר הדירה גבוה יותר, גובה המימון גדל, הסיכון של הבנק גבוה יותר. סיכון של מה? שהלווה לא יוכל להחזיר את כל סכום המשכנתא. על הסיכון שהבנק נותן ללווה, הוא גובה עמלה, כתוספת לריבית  שגובה. כשגובה המשכנתא עולה על 40-45 % משווי הדירה , בנק למשכנתאות חייב להשאיר   רזרבה – כסף בצד שלא יוכל להשתמש בו. על כך הבנק מוסיף ריבית נוספת למשכנתא. הרזרבה נקבעה על ידי בנק ישראל , כדי להוריד את רמת הסיכון של הבנק למשכנתאות.

הריבית בה נלקחה המשכנתא

יעוץ משכנתא בכפר סבא כמו גם יעוץ משכנתא ברעננה, יסייע לכם גם בבחירת הריבית הנכונה לכם. ישנם מספר סוגי ריבית: ריבית פריים, ריבית קבוע, ריבית צמודת מדד או צמודה למטבע ,ריבית משתנה ועוד. כל סוג כזה ,בתוספת זמן – תקופת המשכנתא, קובע את מסלול המשכנתא. מספר מסלולי משכנתא זהו בעצם תמהיל המשכנתא. את התמהיל יקבע יחד אתכם יועץ משכנתא פרטי שיבצע את זה בהתאם לתכנון הפיננסי שלכם על פי התוכנית העתידית שלכם.  חשוב לא לעשות את התמהיל על פי מה שיועץ משכנתא של הבנק ימליץ, כיוון שההמלצה שלו היא לטובת הבנק ולא מתחשבת במה שנכון כלכלית לכם.

משך זמן (תקופת) המשכנתא

התקופה שניתן לקחת את המשכנתא היא עד ל- 30 שנה מקסימום. ככל שמשך הזמן יותר ארוך, התשלום החודשי יותק קטן, אבל סך הריביות שנשלם לאורך הזמן יהיה גבוה  יותר . זאת אומרת , ההלוואה תהייה יותר יקרה.  אז מה עדיף? אין תשובה אחת קבועה, הכל תלוי ביכולת ההחזר של הלווה ובתוכניותיו לעתיד. לכן, כל מקרה לגופו , ניתן לשלב מספר מסלולים עם סוגי ריבית שונים ומשך זמן משכנתא של 8 שנים ו 30 שנה.

התנהלות לאחר לקיחת משכנתא

מספר שנים לאחר לקיחת משכנתא, יכולים להתקבל לחשבוננו סכומים שחלקם היו ידועים מראש וחלקם באו בהפתעה, החיים מפתיעים.  יתכן ומדובר בבונוסים , זכיה בלוטו או ירושה.  כשמדובר בסכום משמעותי היכול לכסות חלק מגובה המשכנתא או את כולה, יתכן ונרצה לעשות זאת, במקום להשאיר את הכספים בבנק או להשקיע . אם תהליך לקיחת משכנתא התבצע בצורה מתוכננת לתוכנית הכלכלית שלכם, כנראה לא תצטרכו לשלם עמלת פרעון מוקדם, לפחות על חלק מהמסלולים.  רק העמלה הזאת יכולה להיות בגובה של מספר אלפי שקלים.

שווי הדירה עלה, וכנראה שבמשך השנים גובה המשכנתא ירד ,כיוון שביצעתם תשלומים גם על קרן המשכנתא ולא רק על הריביות שלה.  כל זה משפיע על היחס בין מחיר הדירה לסך המשכנתא. כפי שרשמנו קודם, היחס משפיע על ריבית המשכנתא , לכן מומלץ לבדוק אם ניתן להוזיל את המשכנתא שנלקחה.

בשני המקרים צריכים לבצע בדיקה האם כדאי לבצע מיחזור משכנתא. את הבדיקה וביצוע המיחזור מומלץ לעשות בליווי ועזרה של אנשי מקצוע – יועץ משכנתא בכפר סבא ורעננה.

את הבדיקה של כדאיות המיחזור עדיף לבצע כל שלוש שנים , כי כל שינוי באחד מארבעת הסעיפים שמשפיעים על עלות המשכנתא  יכול לחסוך לא מעט כסף.

תשימו לב ממי אתם מקבלים המלצות לגבי המשכנתא, לא מיועץ בבנק ,אשר עובד לצד הבנק. תזהרו מהמלצה מחבר שרוצה לעזור אבל הוא מכיר רק את הצד שלו ,מתוך ניסיון של לקיחת משכנתא בשביל עצמו. יועץ משכנתא בכפר סבא ורעננה יהיה מעוניין שתקבלו את השירות הטוב ביותר ממנו , כי הוא  מעוניין בלקוחות נוספים שבאים לרוב לאחר שמישהו קרוב המליץ עליו.

יועץ משכנתא ברעננה וכפר סבא יחסוך לך עשרות אלפי וגם מאות אלפי שקלים , כשתקבל משכנתא אישית המותאם לצרכיך!

ייעוץ משכנתא ברעננה? ייעוץ משכנתא בכפר סבא? איתי מרדיקס יועץ משכנתאות ברעננה וכפר סבא – 052-6007476
משרד -074-7419441

ניתן לבקר גם בעמוד הפייסבוק שלנו
Facebook.com/MardixFinance

 

 

 

תגובות סגורות.