הדרך הבטוחה למשכנתא נוחה

יועץ משכנתא בהוד השרון

Home » מאמרים » יועץ משכנתא בהוד השרון
ייעוץ משכנתא בהוד השרון

 

השירותים שאנחנו נותנים:

מימון עסקאות ללקוחות פרטיים ועסקיים על ידי הלוואת, משכנתאות, יועץ משכנתא בהוד השרון וברחבי הארץ, הלוואה דרך בנק או/ ו חברת ביטוח, הלוואות דרך קרנות השתלמות ופוליסות ביטוח.

ניתן לקרוא בהרחבה על כל השירותים  כאן

שלושת התפקידים העיקריים שאנו נותנים ב " איתי מרדיקס ייעוץ פיננסי ומשכנתאות" ייעוץ משכנתא בהוד השרון:

בירור צרכי הלקוח

מי הלקוח ומה מצבו הפיננסי הנוכחי ותוכניותיו לעתיד. גיל הלקוח, מצב משפחתי , מספר ילדים והגיל שלהם, האם יש תכנון לעוד ילדים בעתיד, הכנסות ממקום עבודה ומקומות נוספים, מקום עבודה והיציבות של התעסוקה. האם קיימות קרנות השתלמות, חסכונות נוספים , חישוב הוצאות מול הכנסות, אחוזי  מימון ,היחס בין החזר חודשי צפוי להכנסות חודשיות ועוד.

בניית תמהיל

אצלנו מתבצע בניית תמהיל עבור הלקוח על פי הצרכים הפיננסיים הנוכחיים והעתידיים של הלקוח. קיימים כ -30 מסלולי  הלוואת משכנתא שונים, נכון להיום כשהריבית נמוכה, נהוג לבנות תמהיל מ 5 מסלולים עקריים. להלן המסלולים הנפוצים ביותר:

מסלול משכנתא בריבית פריים

נחשב לאחד המסלולים המעודפים נכון להיום. למה? כיוון שהמסלול לא צמוד למדד ולכן הקרן של ההלוואה  לא גדלה בכל חודש באחוזים גבוהים,אלה בהתאם לריבית המפורסמת במשק על ידי בנק ישראל בכל חודש. יתרון נוסף של מסלול זה , ניתן לפרוע את כל ההלוואה או את חלקה בכל זמן נתון וללא קנסות.

יחד עם זאת, המסלול נחשב למסוכן כיוון שלא ניתן להעריך מה תהייה הריבית במשק בעוד מספר שנים, לכן בנק ישראל הגביל את גובה ההלוואה לשליש מסך המשכנתא.

מסלול משכנתא בריבית קבועה צמודה למדד יועץ משכנתא בהוד השרון

מסלול זה בין היציבים  והבטוחים יחסית. הריבית ידועה מראש ואין הפתעות בדרך. מומלץ לקחת את המסלול לתקופה קצרה יחסית כיוון שיש הצמדה למדד שיכול להצמיח את הקרן . בנוסף יש לבדוק  מה היא עמלת פרעון מוקדמת במקרה ומחזירים חלק מההלוואה או את כולה.

מסלול משכנתא בריבית משתנה צמודה למדד

מסלול זה נחשב מבחינת הסיכון בין בינוני לגבוה, כיוון שגם הריבית והמדד משפיעים על הקרן. מסלול זה הוא  אחד ממסלולי הריבית המשתנה לכן מי שלוקח את המסלול הראשון שציינו , מסלול בריבית הפריים , בגובה של 33% מסך המשכנתא , לא יוכל לקחת גם את המסלול הזה. אבל אם במסלול הזה יהיו נקודות יציאה כל חמש שנים ,רק אז ניתן לקחת גם את המסלול הזה בנוסף למסלול ריבית הפריים.

מסלול משכנתא בריבית קבועה לא צמודה

מסלול זה הוא בעל הסיכון הנמוך ביותר, כיוון שהריבית לא תשתנה לכל אורך התקופה והמדד בכלל בתמונה. מצד שני המסלול הזה הוא בין היקרים ביום לקיחת המשכנתא, מה שיכול להשתנות במהלך השנים הבאות.

מסלול בניית תמהיל משכנתא בריבית צמודה למט"ח

במסלול זה משכנתא צמודה לשערי החליפין של מט"ח כמו דולר, אירו , ין יפני ועוד. מסלול זה מומלץ למי שמקבל משכורת במטבע זר מה  שיכול לחסוך פערים ועמלות של המרת כסף. בין לוקחי משכנאות זהו המסלול הפחות מעודף ,כיוון שרובנו משתכרים בשקלים.

השגת הריביות הזולות והנמוכות ביותר

המטרה היא להשיג את הטוב ביותר ללקוח, ריביות הזולות ביותר, בהתאם למסלולים ותמהיל המשכנתא הכולל.

 

על מה לשים לב כשבוחרים יועץ משכנתא בהוד השרון?

על הוותק – אין כמו הניסיון של יועץ משכנתא בהוד השרון והסביבה. הוא מכיר את הבנקים ואת פקידי ויועצי המשכנתאות של הבנק. נוצרים קשרים והיכרויות שמזרזים את תהליך לקיחת משכנתא ומגדיל את היכולת לקבל ריביות יותר זולות – כ

על המלצות – ניתן לקרוא על הממליצים הרבים שלנו כאן ובעמוד הפייסבוק:  Facebook.com/MardixFinance

נשמח לתת שירות ברמה גבוה!

ייעוץ משכנתא בהוד השרון אצל איתי מרדיקס – 052-6007476
משרד -074-7419441

 

תגובות סגורות.